Thursday, December 31, 2009

malasnya aku nk menaip.. biarlah aku post 1 gambr HDR yg dihasilkn dgn single photo.. siapa ckp single photo xbleh hasilkn gmbr yg cntik.. atau mgkn xcntik... tp aku rs cntik ja.. lol.






sebnarnya aku dh letak gmbr ni kt ats tu haa.. tp dh d cut skit sbb nk kecilkn.. gmbr ni aku amik waktu ats motor..sbb tu la senget skit. haha..ni dkt ja kt blkg umah aku. oh how i miss u Penang haha..tp masih xmau blk..














gmbr ni pula d ambil p musim raya haji thn lepas.. eh raya ada musim kn? hah.. erm.. waktu naik bot ke Monkey Beach kt err..Telok Bahang.. best2...xsangka Penang masih ada lagi air laut yg jernih..masa aku sampai tu air surut. bleh jalan 200 meter kot..xpasti aku xbwak plak tape
pengukur. air takat lutut ja.


kwn aku ckp kalau air pasang bleh nmpak dolphin. tp xpa la nk wat cemana..mn nk tau time tu air surut. haha..pasir dia halus. byk siput kecil warna warni. tmpt ni mmg sesuai utk percutian keluarg atau kwn2 d hujung mggu.


ni gmbr aku tgh tembak kepala Bad..hahaha..mampoih hg Bad Banggg.. wahaha..



ni adalah antara hasih seni yg berjaya dihasilkn oleh anak2 ketam time aku ada kt sna.. mgkn anak ketam ni cuba megnhilangkn stress dgn membuat bebola kecil dari pasir. ha..korek...korek dlm lg anak ketam...haha


gmbr yg HDR kn dgn single photo.. masih byk kekurangn..dn aku sedang belajar.. huh

No comments:

Post a Comment