Monday, January 4, 2010

d petang hari ke yeswanpur


ohohohoho...sekali sekala ponteng kelas petang utk berjalan2 d Yeswanpur membeli barang dapur. ya btl..hnya sekali sekala ponteng ya..jgn selalu. kalau selalu ponteng ianya akan menjadi seperti wabak yg cpt merebak...xmampu dikawal dn dibendung.

org ckp ada baiknya ke Yeswanpur pd pg hari krn lbh byk variety brg2 utk dibeli dn sayur sayurn lebih segar bugar. tp mengunjunginya pd petang hari juga tidak menjadi msalah..semuanya bisa diatur pak..




dkt dgn roundabout yg selalunya auto akn berhenti..tndanya dh smpai la tu.. kalau xreti2 turun gak xtau la kn..




tmpt letak auto2 utk membawa brg2 utk dijual. kalau anda perhatikan btl2 pokok besar kt blkg tu..anda boleh nmpak monyet tgh main2 kt dahan tu. wahahaha..ok la aku tipu ja.. tp selalu ja aku nmpak monyet kt situ..dh jd mcm rumah dia dh pokok tu...




aku suka gmbr ni..




dan gambr ni..ya la kn kalau aku xsuka kn la aku nk letak..cuba pikir skit..lol




siapa ckp time berniaga xleh bergaya..tgk lah mereka...sgt bergaya.. tmbh2 yg bercalit itu.. hahaha




kalau nk beli brg2 basah..yeswanpur la tmptnya...mmg murah..diakui sendri org golongn tempe..
tp.. kena la bawa bekas letak sndri... peniaga kt sni...malas nk bg beg plastik..




ha...pilih2...mana2 suka...lu kasi amik.. tp bayar daa sblm blah..




pisang emas dibawa belayar..
pisang mereka ditambat saja..
hutang emas boleh dibayar..
hutang mereka bayar saja..bhai.. murah ja nih.. 4 rupee 1..




teknik sususan yg menarik minat pelanggan tuk membeli belah..ha..pilih2..jgn xpilih





pewarna pn ada jual gak..sapa2 rs nk mandi air merah ka..kuning ka..jgn segan2 utk beli..




bhaiya2..1 pic..hahaha...smpat lg dia minta aku amik gmbr dia..msk blog la katakn.. sapa xsronok..wahahaha





No comments:

Post a Comment