Thursday, February 4, 2010

tujuan asal

tujuan asal aku cipta blog ni adalah utk post gmbr2 yg aku amik..tp dh lama xamik gmbr yg aku rskn menarik.. lg pn aku masih xmampu nk beli camera yg canggih spt dslr.. malah camera biasa pn aku xda.. simple digital camera pn xda.. apa yg aku ada hnyalah hp k800i yg 'cabok' nih utk dibawa kemana shj.

buknkah lebih nikmatnya kalau ada syarikat hp yg hybridkn dslr ngn hp.. xyah beli berasingn. beli 1 ja.. buknkh lebih sng tu.. setiap hari teknologi br dicipta.. setiap hari manusia merasakn hidup yg lbh sng.. yg sng nk lg sng.. tp xpernah cukup2.. itulah lumrah manusia.. selagi xbersyukur.. maka dlm hidup ni xpernah ada rs cukup.

tp mengejar teknologi dlm era ni adalah sesuatu yg patut dibanggakn. menggunakn akal fikiran yg diberikn Allah utk menhasilkn sesuatu gadget demi utk membantu dan menyenangkan hidup manusia dimasa sekarang dan masa hadapn.

aku rs malas nk crita pasl kehidupn aku dlm blog..tp mgkn 1 hari nnti aku akn semakin rajin utk menaip satu persatu peristiwa2 yg telah berlaku, yg masih berlaku dan yg aku harap akn berlaku. ^^

masa kecil2 hidup ni sgt sng. aku selalu rs pelik bila tgk org besar melakukn benda2 pelik yg xmasuk akal. tp bila dh semakin membesar aku mula faham..yg hidup ni.. xsemudah yg disangka.. kalau boleh aku nk jd kanak2..setiap hari adalah hari yg penuh makna kehidupn..

No comments:

Post a Comment