Monday, September 27, 2010

Kg. Sabena

perjalanan ke kg menaiki bot
aku pn xtahu apa nm bot tu
tp agak besar dan selamat

transit terpaksa dibuat
menukar dr bot besar ke bot kecil
terpaksa menggunakan jeti kg sebelah
disebabkan air surut

aku ingtkn kg sebelah tu jauh berbatu batu
upanya dekat sahaja
terkejut aku
ingtkn jalan berpasir tp smuanya titi
bagai berjalan d ats titi yg xberkesudahan

cantik, cantik sgt
penuh dgn pokok2 kelapa
yg kekuning kunigan ala2 xcukup natrium
rumput yg menghijau
sg yg terbentang luas
org kg yg baik

aku suka
suka hidup d kg
boleh jala ikan
boleh pancing ikan
boleh naik bot
boleh mandi sg
boleh berkebun
boleh msk hutan

masuk shj kg
line fon pn hilang
3 hari tnpa hp
tenang
upanya teknologi bernama hp bg aku adalah satu bebanan
ya..btl

ada hp d tgn
mcm ada unstable compound
yg bakal menjadi spontaneous combustion
yg hnya menunggu masa
apa yg org tgk
apa yg org nmpak
xsemestinya itu apa yg aku rs
aku ja tahu apa aku rs
sbb aku, adalah aku

No comments:

Post a Comment