Saturday, December 4, 2010

dua benda yang dibuang jauh

tengok saja soalan test patho
gua rasa macam nak pukul orang
nak bunuh tempe
nak makan budak

bengang sangat dengan diri gua
yang tak pernah nak ambil pengajaran
dengan kejadian-kejadian lepas

dalam perjalanan balik ke rumah dari test patho
dah 73 orang tempe gua pukul
20 lagi gua baling dengan buku patho
ni smua gara-gara tempe yang suka hon macam orang gila kat atas jalan
dan suka lintas jalan macam ayam
toleransi gua dah tamat dah
gua dah tak boleh terima benda-benda ni lagi

dalam masa beberapa tahun lepas
gua berjaya tanam 2 benda yang gua rasa gua tak perlu ada
ego yang tak bertempat dan jeles dengan result orang yang power
gua tanam jauh-jauh dalam diri gua
letak dalam peti
gua kasi mati
letak dalam mode dormant

sekarang gua rasa gua perlu sangat kot benda tu
gua perlu benda tu untuk menghadapi final
kadang-kadang bukan tak bagus benda-benda macam ni
cumanya guna di tempat yang sepatutnya la kan
take advantage of your own disadvantage
itu gua rasa la

ok selamat tinggal benda-benda yang lagha
selamat tinggal benda-benda yang tak pasti
gua nak cuba pastikan satu benda ni dulu
pastikan gua lepas 2nd year ni
kalau gua lepas, benda-benda lain tu
kita kira hari lain pulak ya

itu pun kalau gua masih ingat la kan
gua berlagak kot
itu kata tom la
gua tak berlagak
gua cuma ego
canteklah ego dah kembali
hey u~ ego
haha. ok.. gua dah gila

2 comments: