Monday, February 21, 2011

kaw kaw wen..

hari ni ada sorang lagi member gua add gua di facebook. lama tak jumpa, dari kalangan member lama gua. tengok-tengok dia dah kawen. perghh... masuk ni dh 25,321 orang member gua kawen.

gua relax ja benda-benda ni. sebab gua dah ada calon. hampir dua bulan gua main message dengan dia. pagi, petang, malam.. macam awek-awek biasa. dia layan gua.

benda yang menjadi masalahnya disini. sebab apa nama dia tom?? sebab apa? gua dah rasa lu macam awek-awek dah. dekat dua bulan bulan gua main message setiap hari tanpa miss dengan lu. kadang-kadang gua main message dengan pije. walaupun dia duduk sebelah bilik. sweet...sweet sangat benda-benda ni.

ka rasanya gua patut buang ja handphone 3310 gua ni dalam tong sampah. kegunaan dia gua nampak hanyalah telefon mak gua tiap-tiap minggu. tu pun kadang-kadang gua lupa.

airtel pun dah tak telefon gua. lama dah gua tunggu. mungkin dia tahu gua nak exam kot. dia malas nak kacau. takpa airtel..takpa. gua tak pernah jemu tunggu lu call. boleh kita borak-borak dalam bahasa yang tak difahami oleh kedua-dua belah pihak.

haishhh...

5 comments: