Wednesday, October 27, 2010

Cermin mata dan sepapan kekunci

Sekarang gua agak semua budak rumah gua dah tido. Gua pun lepas ni nak 'lap' skali. Sepanjang hari ni gua dengan kawan-kawan gua, kami, ramai-ramai ponteng kelas. Kalau nak diikutkan kerja ni memang kerja salah. Tapi bila dah selalu buat kerja salah, lama-lama dah rasa biasa. Kalau tak percaya gua cabar lu orang buat tengok. Itu pun kalau lu orang ada 'bran' la kan.

Kalau lu orang nak menuntut pun boleh jugak. Gua tak berapa nak pro la kan dalam bab-bab ni. kalau lu orang nak mula ponteng seminggu sekali, itu gua boleh ajar. Tapi kalau lu orang nak cuba bantai ponteng sampai seminggu sederet. Gua terpaksa mintak bantuan sifu-sifu lain. Takda hal la, semua tu kawan-kawan gua kot. Gua letak tok guru atok dan sifu pue dah cukup. Amacam?

Lokasinya lawatan hari ni gua 'pass' kat membe gua untuk letak kat blog dia. Gua kasi can kat dia untuk buat satu entry khas aktiviti-aktiviti hari ni.

Sekarang gua paling panas skali dengan kaki gua ni.

No comments:

Post a Comment