Sunday, October 31, 2010

Kalau member gua kena ritual bomoh, gua cuma mampu melihat dari jauh

29 Oktobe 2010 agak agak dalam 9 malam kalau ikut jam kat henset gua


Tengah gua syok syok main HON. (HON ni merupakah satu permainan yang direka semata mata nak menjatuhkan hidup gua yang serba serabot ni) Datang beberapa member ke rumah gua untuk sama sama memeriahkan lagi suasana dan situasi permainan. Maka terpaksalah gua hidang sikit makanan yang tak seberapa. Dalam pengamatan gua rumah gua ni cuma ada telur dan roti ja. Teringat pulak gua muruku yang gua bawa dari rumah masih kemas berbungkus didapur.


Dengan kedaan yang amat lapar sebab sepanjang petang tak makan. Gua pun tibai muruku tu bersama geng yang lain. Selesai bermain HON tengah gua layan cerita d internet, datang satu panggilan mengejut mengarahkan gua terus meluru ke tandas. Gua cuba menjawab paggilan tu dengan tenang dan berhemah seperti tempe melintas jalan. Perlahan, tanpa menoleh kekiri mahupun kekanan.

Hmpir setengah jam gua tenang di dalam tandas. Ini tenang sangat ni bentak gua di dalam hati. Gua pun keluar menyambung rutin gua tadi. on call on call yang macam ni terus menerus memaksa gua melawat tandas.

Tibanya pagi, gua terpaksa juga melayan panggilan yang sama. Gua syak dah 8 kali kot time ni. Panggilan mengejut ni tidak hanya berhenti disitu, muntah muntah siap. Dah la gua cuma tibai mukuru dan sebiji pisang. Semua keluar bagai empangan pecah. Dah tak da isi, pun salur makanan gua ni paksa gua keluarkan. Yang keluar hanyalah suara suara ala ala rock 80an yang penuh dgn high pitch. Sakit yang amat perut gua rasa macam ada tikus berlari lari anak sambil mengigit gigit perut gua dari dalam. Mau dekat 3 kali gua muntahkan apa yang terpendam di dalam perut gua. Semua, tiada apa yang tiggal untuk gua. Semua gua kasi tabur dalam tandas tu. Nak sangat..hamik lu.

2 comments: