Monday, October 25, 2010

Sesuatu yang baru bagi diri gua

Semalam gua lepak umah member gua kt Divya. Umah gua takda letrik, kat negara ni jangan tanya la sebab apa selalu takda letrik. itu semua benda biasa macam aktiviti gosok gigi setiap pagi. tak pernah ada orang nak pertikaikan pun. gua mntak la buku sket kan nak baca kat umah dia. sekali dia bagi gua buku baik punya. dengan membaca buku tu gua rasa gua nak tukar gaya penulisan gua kat blog ni buat seketika. asyik tulis benda yang setiap kali gua baca bagi gua sedih ja. biar gua tulis benda yang buat gua hepi bila gua baca pulak lah. baiklah entry lepas lepas ni gua nak ubah sket gaya bahasa, intonasi dan segala macam mak nenek lah. tapi bukan untuk selamanya pun. untuk seketika. gua nak berehat jap. rehat minda..

No comments:

Post a Comment